مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 01:302024-01-09اقتصادي

کیت و اپلیکیشن خانگی تشخیص عفونت ادراری


کیت خانگی و برنامه جدید آزمایش تشخیص عفونت ادراری «ویوو»(Vivoo) می تواند به کاربر بگوید که آیا عفونت ادراری دارد یا خیر.

- کیت خانگی و برنامه جدید آزمایش تشخیص عفونت ادراری ویوو (Vivoo) می تواند به کاربر بگوید که آیا عفونت ادراری دارد یا خیر.

شرکت ویوو پس از توالت هوشمندی که سال گذشته در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد، امسال برای CES 2024 با یک محصول دیگر بررسی ادرار حضور یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت از کیت آزمایش دیجیتالی خانگی عفونت دستگاه ادراری(UTI) پرده برداری کرده است که آنچه را که دقت استاندارد طلایی می نامد را از طریق یک آزمایش دو دقیقه ای ارائه می دهد.

این شرکت می گوید برای استفاده از این کیت و برنامه مخصوص آن، کافی است روی نوار آزمایش ارائه شده ادرار کنید و آن را اسکن کنید تا از طریق برنامه ویوو در یکی دو دقیقه نتیجه را دریافت کنید.

اگر نتیجه مثبت باشد، کاربر می تواند در صورت لزوم با پزشک تماس بگیرد تا نسخه دریافت کند.

این شرکت می گوید این محصول در زمان مشتریان صرفه جویی می کند و از سردرگمی در خواندن نتایج آزمایش جلوگیری می کند و داده ها را دیجیتالی می کند تا مشتریان در صورت نیاز به درمان فوری بتوانند نتایج را از طریق برنامه با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت و اپلیکیشن خانگی تشخیص عفونت ادراری

کیت و اپلیکیشن خانگی تشخیص عفونت ادراری