مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:552024-01-16ورزشي

پنجمین روز عملیات نجات مفقودین در اشنویه/اثری از کوهنوردان نیست


روز جمعه پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم های جستجو توانستند 2 نفر از آن ها را پیدا کنند و اقدامات امدادی برای یافتن سه کوهنورد دیگر در حال انجام است.

- روز جمعه پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه رندوله اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم های جستجو توانستند 2 نفر از آن ها را پیدا کنند و اقدامات امدادی برای یافتن سه کوهنورد دیگر در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یحیی خلیلی عصر سه شنبه در این زمینه اظهار کرد: اقدامات جهت جستجوی سه کوهنورد مفقودی در ارتفاعات رندوله اشنویه همچنان ادامه دارد و در روز پنجم عملیات 50 درصد جستجو تکمیل شده اما هنوز پیدا نشده اند.

وی افزود: تیم های تخصصی امداد و نجات هلال احمر، تیم های واکنش سریع هلال احمر و تیم های داوطلب کوهنوردی در حال تجسس در منطقه ای هستند که توسط سنسورهای فلزیاب شناسایی شده اند.

خلیلی با اشاره به وضعیت جوی منطقه گفت: متأسفانه شرایط جوی منطقه به دلیل برودت هوا مناسب نیست اما با تمام این وجود عملیات تجسس تعطیل نشده و در حال گشتن هستیم.

وی گفت: تا زمان پیدا کردن مفقودین در حال حاضر تصمیم به ادامه این عملیات داریم.

روز جمعه پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه رندوله اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم های جستجو توانستند 2 نفر از آنها را پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین روز عملیات نجات مفقودین در اشنویه/اثری از کوهنوردان نیست

پنجمین روز عملیات نجات مفقودین در اشنویه/اثری از کوهنوردان نیست