مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:302023-12-31اجتماعي

باران در نیمه جنوبی کشور و آلودگی هوای کلان شهرها از 11 دی


طبق اعلام مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه پیش ِِرو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا داریم.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: سامانه بارشی که  امروز در برخی نقاط فارس، کرمان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد فعال است روز آینده 11 دی تقویت شده و اغلب مناطق نیمه جنوبی کشور را در بر می گیرد.

وی افزود: این سامانه فردا در مناطقی از لرستان، ایلام، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان رضوی موجب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه 12 دی در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده داریم.

  ضیاییان اضافه کرد: در استان های خراسان رضوی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان روز 13 دی بارش پراکنده در برخی نقاط پیش بینی می شود، ضمن آنکه وزش باد در نوار شرقی کشور محسوس است.

* آلودگی هوای کلان شهرها از فردا وی گفت: تا پنج روز آینده جوی آرام در دیگر مناطق کشور پیش بینی می شود، همچنین روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه پیش ِرو در شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در نیمه جنوبی کشور و آلودگی هوای کلان شهرها از 11 دی

باران در نیمه جنوبی کشور و آلودگی هوای کلان شهرها از 11 دی