مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:202023-12-26اقتصادي

آماده باش راهداران در جاده های زمستانی سوادکوه


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده های سوادکوه گفت: جاده سوادکوه از محورهای شریانی و اصلی کشور است که با داشتن شرایط ویژه ی حمل و نقل، نباید مسدود شود به همین خاطر، - راهداران در فصل زمستان به صورت آماده باش به رسالت خود می پردازند.

باقر صادقی در گفت وگو با ایسنا، اهمیت و ضرورت راهداری به خصوص انجام فعالیت های راهداری در محور سوادکوه را تشریح کرد.

صادقی که از اواخر مهرماه این مسئولیت را برعهده گرفته است، در خصوص ماموریت های راهداری، گفت: حدود 740 کیلومتر راه اصلی، فرعی و راه روستایی تحت پوشش این اداره قرار دارد که 80 کیلومتر از آن به عنوان محور سوادکوه به صورت چهار باند جدا شده، از اهمیت و اعتبار بالایی برخوردار است.

صادقی افزود: در کنار این محور شریانی، دو محور فرعی در سوادکوه شمالی ( 25 کیلومتر منطقه لفور و 9 کیلومتر جاده نظامی) و چهار محور فرعی در سوادکوه ( 35 کیلومتر محور آلاشت، 17 کیلومتر محور خطیرکوه، 18 کیلومتر محور محمدآباد، 18 کیلومتر محور کسلیان) نیز تحت پوشش فعالیت های راهداری ما قرار دارند .

محور سوادکوه انسداد ندارد سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده های سوادکوه و سوادکوه شمالی، با بیان اینکه محورهای هراز و کندوان معمولا محل عبور ماشین های سبک هستند و به دلیل قدیمی بودن این جاده، در شرایط جوی مختلف یا به دلیل تعمیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداران در جاده های زمستانی سوادکوه

آماده باش راهداران در جاده های زمستانی سوادکوه