مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:552024-01-09سياسي

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت: تهدیدهای جدید رویکرد، جدید را می طلبد


رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت در آیین افتتاحیه همایش ملی همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت، مقابله با تهدیدهای جدید را نیازمند رویکردهای جدید عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر میعادفر رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، توجه به حوزه پدافند غیرعامل در حوزه سلامت کشور را ضروری خواند و گفت: در دنیا بیش از 50 نوع بلایای طبیعی شناخته شده وجود دارد که بیش از 30 نوع آن در ایران رخ داده است.

بررسی موقعیت ایران و تهدیدات نظام سلامت، جنگ های ترکیبی، آمیخته و هیبریدی و نقش نظام سلامت در این بحران ها؛ وظایف عملیاتی پدافند غیرعامل، حوزه مسوولیتی پدافند غیرعامل، تهدیدهای سایبری، مقابله با تهدیدهای طبیعی، اهداف و مقاصد غیر عامل در نظام سلامت دیگر محورهای این همایش ملی بود.

رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در دولت سیزدهم پرداخت و با تاکید بر به کارگیری اقدامات دفاع غیرعامل گفت: تهدیدهای جدید، رویکرد جدید را می طلبد.

 میعادفر از دست اندرکاران این همایش ملی به ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس و رییس کمیته پدافند دانشگاه برای پیگیری و برگزاری این همایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت: تهدیدهای جدید رویکرد، جدید را می طلبد

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت: تهدیدهای جدید رویکرد، جدید را می طلبد