مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:252024-01-18بين الملل

اعتراض نظامیان صهیونیست به کاهش دستمزدشان


منابع رسانه ای از اعتراض نظامیان یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش دستمزدشان در بحبوحه جنگ علیه نوار غزه پرده برداشتند.

-   به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، رسانه های صهیونیستی امروز فاش کردند که یگان نقشه برداری (مسح) ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر به دلیل کاهش دستمزد و کمک هزینه اختصاص یافته به آنها خشمگین و عصبانی هستند.

برپایه این گزارش، یگان مسح وظیفه مکان یابی اجساد، انتقال آنها و جمع آوری بقایای اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را بر عهده دارد.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: اعضای این واحد تحقیقاتی که تحت فرماندهی ستاد کل ارتش کار می کنند نصف مبلغی را که به نظامیان ذخیره پرداخت می شود، دریافت خواهند کرد.

این رسانه نوشت: آنها در غزه جان خود را به خطر می اندازند و این غم انگیز و ناامید کننده است؛ چراکه ارتش اسراییل در حال بررسی امکان طبقه بندی آنها تحت سیستم جنگجو است.

پیش از این نیز برخی منابع خبری از سرباز زدن گروهی از نظامیان ذخیره از جنگیدن در نوار غزه پرده برداشته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و چهارمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از 24 هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر 75 ساله تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نظامیان صهیونیست به کاهش دستمزدشان

اعتراض نظامیان صهیونیست به کاهش دستمزدشان