مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:052024-01-17سياسي

طائب: هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است


رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و کشور هایی که در ائتلاف با استکبار قرار گرفتند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین طائب مشاورعالی  فرمانده کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در همایش  جهاد گران جهاد تبیین درحسینیه عاشقان ثارالله  بندرعباس امروز  اظهار کرد: آمریکا می خواست با تحریم های ظالمانه ملت ایران را به زانو در بیاورد اما به برکت رهبری های امامین انقلاب و هوشیاری و مقاومت مردم به اهداف شوم خود نرسید.

وی اظهارداشت: در چنین شرایطی که آمریکا با خوی استکباری خودش برای ایران اسلامی مشکلات و تحریم های زیادی را به وجود آورد اما کشور ما توانست در تمام زمینه ها به جهش های خوبی دست یابد.

حجت الاسلام  حسین طائب افزود: امروزه گسترش و تقویت جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل ضعف و زبونی آمریکا به وضوح قابل مشاهده است وآغاز جنگ آمریکا با یمن یعنی شکست اسراییل قطعی است و با شروع این نبرد، رژیم غاصب صهیونیستی دیگر حمایت استکبار را نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسین طائب خاطرنشان کرد: مقاومت  در جبهه یمن و فلسطین  مقابل آمریکا و اسراییل ایستادند و هر روز به نابودی مستکبران جهان نزدیک می شویم و تنها مقاومت است که باعث پیروزی جبهه حق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

طائب: هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است