مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:002023-12-31سياسي

اخبار سیاسی 10 دی؛ دیدار رهبری با خانواده شهید سلیمانی/شروط ایجاد مدارس مسجدمحور


«سالگرد شهادت سردار سلیمانی»، «شهادت سردار سید رضی موسوی»، «بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی» و «انتخابات 1402» از موضوعات مهم خبری دهم دی ماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، شهادت سردار سید رضی موسوی ، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی و انتخابات 1402 از موضوعات مهم خبری دهم دی ماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شکاری شهید اردستانی امیدیه ض من بازدید از بخش های مختلف، توان رزمی و عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در ادامه ضمن بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی، انبارهای آماد و قسمت های عملیاتی پایگاه در جمع کارکنان این یگان، ایمان و آمادگی رزمی را از اصلی ترین نشانه های سربازی امام زمان(عج) دانست و بر خدمت رسانی به کارکنان و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی آنان تأکید کرد.

**** در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده شهید سردار سلیمانی دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 10 دی؛ دیدار رهبری با خانواده شهید سلیمانی/شروط ایجاد مدارس مسجدمحور

اخبار سیاسی 10 دی؛ دیدار رهبری با خانواده شهید سلیمانی/شروط ایجاد مدارس مسجدمحور