مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:452023-12-23سياسي

شش در دو میزبان تشکل های دانشجویی


بررسی ویژگی های یک انتخاب موفق محور دومین ویژه برنامه رادیویی شش در دو است که با حضور جمعی از اعضا و دبیران تشکل های دانشجویی اجرا می شود.

- بررسی ویژگی های یک انتخاب موفق محور دومین ویژه برنامه رادیویی "شش در دو" است که با حضور جمعی از اعضا و دبیران تشکل های دانشجویی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در دومین ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو ، زهرا عظیمی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت، علی بیات عضو شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی، حمیدرضا معروفخانی دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و فاطمه رجبی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیرامون عملکرد مجلس یازدهم و چشم انداز انتخابات مجلس دوازدهم به بحث و گفت وگو می پردازند.

تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و تأکید بر کلیدواژه بیانات معظم له در دیدار اخیرشان با جمعی از مردم کرمان و خوزستان که فرمودند راه حل مشکلات کشور انتخابات است از دیگر بخش های این ویژه برنامه انتخاباتی است.

گفت وگو در باب نگاه جریان های دانشجویی به وعده های انتخاباتی، معیارهای رأی دهندگان و مواجهه با برخی اعتراض ها مبنی بر عملکردهای اجرایی در روند انتخابات از دیگر موضوعات موردتوجه در برنامه رادیویی شش در دو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش در دو میزبان تشکل های دانشجویی

شش در دو میزبان تشکل های دانشجویی