مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:302024-01-16سياسي

طحان نظیف: تحقق راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش همگان است


برای تحقق راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب همگان باید تلاش کنند و ما نیز با دستگاه های مختلف در حوزه انتخابات جلسات متعددی داشتیم و تلاش کردیم با نگاه آسیب شناسانه و در راستای تسهیل امور، - سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای تحقق راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب همگان باید تلاش کنند و ما نیز با دستگاه های مختلف در حوزه انتخابات جلسات متعددی داشتیم و تلاش کردیم با نگاه آسیب شناسانه و در راستای تسهیل امور، گام هایی برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در نشستی با هیئت رییسه، رؤسای استانی، جمعی از مسئولان دفاتر و مدیران ستادی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: شورای نگهبان طبق قانون اساسی وظایف مهمی برعهده دارد که برخی از این وظایف به خوبی به جامعه معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در فضای عمومی بیشتر با موضوع نظارت بر انتخابات شناخته می شود، عنوان کرد: تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با شرع و قانون اساسی و تفسیر اصول قانون اساسی از دیگر وظایف شورای نگهبان است.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی در این شورا گفت: طبق قانون، شورای نگهبان 10 روز فرصت دارد تا به بررسی مصوبات بپردازد در غیر این صورت به قانون تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: تحقق راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش همگان است

طحان نظیف: تحقق راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش همگان است