مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:352024-01-06اجتماعي

افزوده شدن60 کلاس درس به فضای آموزش استثنایی خوزستان


رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان از افزوده شدن حدود 60 کلاس درس استثنایی به فضای فیزیکی آموزشی این حوزه در استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان از افزوده شدن حدود 60 کلاس درس استثنایی به فضای فیزیکی آموزشی این حوزه در استان در سال جاری خبر داد.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت فضای فیزیکی مدارس استثنایی در استان خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از پروژه های فضاهای فیزیکی آموزشی که از سال های گذشته در دست احداث بودند، در طول سال 1402 به بهره برداری رسیدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضاهای آموزشی استثنایی در کارون، ناحیه یک اهواز، ناحیه 4 اهواز و باوی تحویل داده شده اند و در حال استفاده هستند و تنها یک مدرسه در آبادان در حال احداث است.

البته دو مدرسه 5 کلاسه در خرمشهر نیز تکمیل شده است که سال آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در مجموع حدود 60 کلاس درس در سال 1402 به فضاهای موجود در حوزه استثنایی خوزستان افزوده شد.

وی عنوان کرد: صیدون، رامهرمز، دارخوین و هفتکل با کمبود فضای فیزیکی آموزش استثنایی مواجه هستند که البته خیرین در این خصوص اقدام کرده اند اما در کل نسبت به گذشته، وضعیت فضای فیزیکی بسیار بهبود یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن60 کلاس درس به فضای آموزش استثنایی خوزستان

افزوده شدن60 کلاس درس به فضای آموزش استثنایی خوزستان