مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:102024-01-16سياسي

23 مسجد در آذربایجان غربی میزبان دانش آموزان معتکف می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: 23 مسجد میزبان دانش آموزان معتکف خواهند بود که مصلی امام خمینی ارومیه برای پسران دانش آموز و مسجد امام رضا در خیابان همافر برای دانش آموزان دختر آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در ارومیه مصلی امام خمینی آماده میزبانی از 1200 نفر معتکف خواهد بود، اظهار کرد: علاوه بر مصلی، در 15 مسجد محوری نیز مراسم اعتکاف با ظرفیت 2270 نفر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایام اعتکاف مصادف با پنجم تا هفتم بهمن است، تصریح کرد: فراهم بودن تمامی امکانات رفاهی، سخنرانی، جشن و عزاداری، قرائت ادعیه و زیارات مشاوره، گفتمان، محافل انس با قرآن، تفسیر، پرسش و پاسخ، حلقه های بصیرتی معرفتی و تربیتی، برگزاری مسابقات از جمله برنامه هایی است که در 3روز اعتکاف برگزار خواهد شد.

امامی با تاکید به اینکه امسال برای اولین حدود 23 مسجد میزبان دانش آموزان معتکف خواهند بود، یاد آور شد: در ارومیه مصلی امام خمینی برای پسران دانش آموز و مسجد امام رضا در خیابان همافر برای دانش آموزان دختر آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام برای حضور در این مراسم از 20 دی آغاز شده و تا یک بهمن ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 مسجد در آذربایجان غربی میزبان دانش آموزان معتکف می شود

23 مسجد در آذربایجان غربی میزبان دانش آموزان معتکف می شود