مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:002023-12-28فرهنگي

گیلان همه زیبایی های جهان را در خود دارد


سفیر قزاقستان با بیان اینکه برگزاری جشنواره های فرهنگی نقش مهمی در معرفی ایران و گیلان دارد، گفت: گیلان همه زیبایی های جهان را در خود دارد.

- اسخت اورازبای امروز پنج شنبه 7 دی ماه در بزرگترین رویداد خوراک ایران که در تالار مرکزی رشت در حال برگزاری است، ضمن قدردانی از شهردار رشت به دلیل برگزاری چنین رویدادی اظهار کرد: علاقه زیادی به شهر رشت دارم.

سفیر قزاقستان گفت: در طول مدت خدمتم در ایران به بیشتر نقاط و استان های کشور سفر کرده ام اما گیلان و رشت متفاوت تر است لذا همه اهالی رشت و گیلان باید شکر خداوند را بجا آورند که این سرزمین همه قشنگی ها و زیبایی های دنیا را در خود جای داده است.

اورازبای افزود: طبیعت بکر، مردم مهمان نواز، دریا، جنگل و رودهای جاری باعث شده که گیلان از همه جا زیباتر باشد، برای مردم گیلان سلامتی، تندرستی و توفیقات روز افزون آرزو می کنم و جا دارد از طرف دیپلمات های خارجی به خاطر این میزبانی و دعوت تشکر و قدردانی کنم.

سفیر قزاقستان تصریح کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی نظیر این نقش مهمی در معرفی فرهنگ ایران و گیلان دارد.

همچنین در این مراسم فیرات بایار، رایزن فرهنگی سفارت ترکیه در ایران اظهار کرد: از میزبانی شما مردم رشت و فضایی که فراهم کردید تشکر و می کنم، از سرزمین و دولت ترکیه برای شما سلام های فراوان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان همه زیبایی های جهان را در خود دارد

گیلان همه زیبایی های جهان را در خود دارد