مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:452024-01-11سياسي

پیش بینی 354 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه آمل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل گفت: تعداد 354 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه آمل برای استقرار صندوق رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سال جاری پیش بینی شده است.

- رجبعلی فضل الله نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال، اظهار کرد: با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، دو رویداد بسیار مهم سیاسی در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش بارز انتخابات در مردم سالاری دینی و حضور حداکثری مردم، افزود: انتخابات در قانون اساسی بسیار تأکید شده و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی که در آن شورای نگهبان جزو دستگاه های نظارتی امین مردم و دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه باید در دو انتخابات جاری حضور حداکثری داشته باشیم و زمینه را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح فراهم کنیم، تصریح کرد: رأی مردم حق الناس است و وظیفه داریم تمام توان خود را برای حفظ رأی مردم به کار ببنیدیم.

فضل الله نیا با اشاره به اینکه امروزه وظیفه داریم تا امیدآفرینی و اعتمادآفرینی را در بین مردم ایجاد کنیم، بیان کرد: مردم کشورمان همیشه در صحنه، بصیر و آگاه هستند و نباید تحت تأثیر تبلیغات شوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 354 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه آمل

پیش بینی 354 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه آمل