مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:502023-12-27دانش

کتاب «بهمن در راه است، آموزش عالی و انقلاب پیش رو» منتشر شد


کتاب «بهمن در راه است، آموزش عالی و انقلاب پیش رو»، عنوان کتابی است که توسط مجتبی شریعتی نیاسر، استاد دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران با همکاری و مشارکت شماری از اساتید ترجمه، - کتاب بهمن در راه است، آموزش عالی و انقلاب پیش رو منتشر شد کتاب بهمن در راه است، آموزش عالی و انقلاب پیش رو ، عنوان کتابی است که توسط مجتبی شریعتی نیاسر، استاد دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران با همکاری و مشارکت شماری از اساتید ترجمه، چاپ و منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب بهمن درراه است، دربارهٔ وضعیت آموزش عالی در جهان و نیاز به بازنگری در آن، اخیراً به همت مجتبی شریعتی نیاسر هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی ترجمه شده و توسط انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران به چاپ رسیده است.

مایکل باربر، کتلین دئلی و سعد ریزوی مولفان این کتاب در این مجموعه نسبت به بروز تحولات پیش رو در وضعیت آموزش عالی و نیاز به تغییرات بنیادی در نظام آموزش هشدار داده اند.

بخش های مختلف کتاب ضمن بررسی وضعیت فعلی دانشگاه ها در قرن بیستم و آنچه در زیر سطح آموزش می گذرد، سعی در به چالش کشیدن معیار رضایت در مؤسسات آموزش عالی سنتی دارد.

مجتبی شریعتی نیاسر، دارای کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه کاردیف انگلستان و کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه منچستر انگلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «بهمن در راه است، آموزش عالی و انقلاب پیش رو» منتشر شد

کتاب «بهمن در راه است، آموزش عالی و انقلاب پیش رو» منتشر شد