مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:302024-01-16سياسي

سردار حسن زاده: این دوره شورای شهر تهران نسبت به دوره های قبل فعال تر است


سردارحسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله با حضور در دویست ونهمین جلسه شورای شهر در خصوص عملکردهای کنگره شهدا و تداوم و برنامه های آن در آینده با ارائه آمار 24هزار شهید پایتخت بر اهمیت این امر مهم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله با حضور در دویست ونهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد 24هزار شهید جمهوری اسلامی بالغ بر 140 شهید در شهرداری تهران و شهدای دیگر از جمله شهدای حادثه تروریستی کرمان، شهدای غزه، بیان کرد: تقارن این حضور و دیدار در شورای شهر با عملیات موشکی و پاسخ قاطع سپاه پاسداران به اشرار را به فال نیک می گیرم.

همه دشمنان جمهوری اسلامی  اشرار تا به امروز یک تجربه قطعی در برابر سپاه پاسدارن دارند مبنی بر اینکه هیچ حرکت واقدام آن ها از کوچک تا بزرگ بی پاسخ نمی ماند.

وی افزود: تمام تلاش های دشمنان رصد جمهوری اسلامی است اما همه شاهد در هم کوبیده شدن مقرهای جاسوسی و استقرار تروریست ها هستیم.

برای اینکه آن ها بتوانند به حیات معمولی خودشان ادامه دهند باید خطاهایشان را کاهش دهند.

تقدیر حسن زاده از شورای شهر تهران حسن زاده قبل از پرداختن به موضوع کنگره شهدا گفت: این دوره شورا نسبت به دوره های قبل فعال تر است از این جهت به شما و مردم تهران به دلیل فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: این دوره شورای شهر تهران نسبت به دوره های قبل فعال تر است

سردار حسن زاده: این دوره شورای شهر تهران نسبت به دوره های قبل فعال تر است