مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:452023-12-24سياسي

حضور پررنگ در انتخابات گره گشای مشکلات کشور است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که انتخابات پایه تحول است گفت: اگر می خواهیم مشکلات کشور کم و رفع شود باید حضور پررنگی در انتخابات داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و رؤسای واحدهای ثبتی اداره کل ثبت احوال استان اظهار کرد: ثبت احوال مرزبانان هویت ایران اسلامی هستند و این امر رسالت کارکنان این حوزه را سنگین تر می کند.

وی با تأکید بر اهمیت دقت و صحت در ثبت احوال، گفت: موضوع سرعت اجرای کار هم مورد تأکید است چون سبب افزایش رضایت ارباب رجوع و مردم می شود.

وی ادامه داد: ثبت احوال نهادی کارآمد و روزآمدی برای حفظ و پاسداری از هویت ایرانی می باشد چون آمارهای مهم و دقیقی در اختیار این سازمان است که در تصمیم گیری های سیاست گذاران در سطوح ملی مورد استفاده قرار می گیرد.

قناعت با بیان اینکه اجرایی کردن سیاست کلی جمعیت ابلاغی رهبر معظم انقلاب و تحقق سیاست های کلان دولت سیزدهم در زمینه فرزندآوری و تعالی جمعیت از دیگر وظایف سنگین ثبت احوال است، افزود: امروز موضوع عدم افزایش جمعیت کشور را تهدید می کند و جمعیت ایران به سمت پیر شدن رفته و در یک بازه زمانی پنج یا 10 ساله باعث می شود شاهد کاهش جمعیت و پیری جمعیت باشیم و نتوانیم در میادین مختلف حرف برای گفتن داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ در انتخابات گره گشای مشکلات کشور است

حضور پررنگ در انتخابات گره گشای مشکلات کشور است