مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:102024-01-15اقتصادي

تاکید مشاور رییس جمهور بر صادرات کشور از طریق مناطق آزاد


دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با تاکید بر اینکه صادرات کشور از طریق مناطق آزاد به سه شیوه انجام می شود، اظهار کرد: امسال نوع چهارم صادرات را در دستور کار خود قرار دادیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با تاکید بر اینکه صادرات کشور از طریق مناطق آزاد به سه شیوه انجام می شود، اظهار کرد: امسال نوع چهارم صادرات را در دستور کار خود قرار دادیم.

سه نوع صادراتی که قبلا در کشور وجود داشت؛ صادرات محصولات خود مناطق آزاد به خارج از کشور، صادرات مجدد و صادرات ترانزیتی بود و نوع چهارم صادرات که در کمتر از یکسال اخیر روی آن برنامه ریزی کرده ایم بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد برای محصولات تولیدی در سرزمین اصلی است.

حجت الله عبدالملکی در سفر به منطقه آزاد چابهار و بازدید از طرح های مختلف اجرای این منطقه اظهارکرد: چابهار در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های صنایع پتروشیمی هست و واحدهای پتروشیمی بسیار بزرگی در این منطقه در حال راه اندازی است.

وی گفت: فرصت سرمایه گذاری به ارزش بیش از 500 هزار میلیارد ریال در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی به پاکستان عرضه و این فرصت در اختیار سرمایه گذاران و تجار این کشور قرار خواهد گرفت تا با این بسته ها آشنا شوند و در صورت تمایل اقدام به سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مشاور رییس جمهور بر صادرات کشور از طریق مناطق آزاد

تاکید مشاور رییس جمهور بر صادرات کشور از طریق مناطق آزاد