مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:202024-01-18سياسي

جزییات فعالیت مدارس در روزهای تعطیل


رییس ستاد برنامه هفتم توسعه در وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس می توانند در روزهای تعطیل و ساعات غیرآموزشی از ظرفیت معلمان شاغل و بازنشسته برای برگزاری فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان استفاده کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس ستاد برنامه هفتم توسعه در وزارت آموزش و پرورش از پیش بینی حکمی در برنامه هفتم توسعه خبر داد که بر اساس آن مدارس می توانند در روزهای تعطیل و ساعات غیر آموزشی از ظرفیت معلمان شاغل و بازنشسته به منظور برگزاری فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان استفاده کرده و باز باشند.

صادق ستاری فرد امروز پنجشنبه 28 دی ماه در برنامه ای رادیویی، با بیان اینکه در بخش آموزش برنامه هفتم توسعه با نظر دولت، مجلس و همراهی شورای نگهبان شاهد با کیفیت ترین برنامه پنج ساله در تمام این سال ها هستیم، اظهار کرد: متاسفانه تا کنون شاهد این امر بودیم در ساعات غیر آموزشی و ایام تعطیل نظیر ایام تابستان، روزهای پنج شنبه و جمعه و ساعات بعد از ظهر، بسیاری از مراکز آموزشی و پرورش ما تعطیل بودند.

وی با اشاره به اهمیت باز بودن مدارس در ساعات و ایام تعطیل و غیرآموزشی برای تعمیق یادگیری دانش آموزان و حضور آنها در برنامه های فرهنگی و پرورشی، ادامه داد: یکی از دلایل بسته بودن مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی در ساعات غیرآموزشی و ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فعالیت مدارس در روزهای تعطیل

جزییات فعالیت مدارس در روزهای تعطیل