مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:402024-01-10بين الملل

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های فلسطینی هستیم


دبیر کل مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: عنوان پارلمان های کشورهای آسیایی درخواست داریم تا اقدامات قاطعی در جلوگیری از حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی انجام شود و این رژیم به اقدامات خود پایان دهد.

- دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های فلسطینی هستیم دبیر کل مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: عنوان پارلمان های کشورهای آسیایی درخواست داریم تا اقدامات قاطعی در جلوگیری از حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی انجام شود و این رژیم به اقدامات خود پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مجیدی دبیر کل مجمع مجالس آسیایی (APA) ظهر چهارشنبه 20 دی 1401 در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) طی اظهاراتی گفت: از تمامی شرکت کنندگان در این جلسه و همچنین آقای قالیباف برای برگزاری این اجلاس تشکر می کنیم.

وی با اشاره به حمایت های غرب از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شاهدیم که که غزه توسط صهیونیست ها با حمایت بی سابقه کشورهای غربی و آمریکا به شدت بمباران می شود و در سازمان ملل از حق وتو به صورت غیر عادلانه استفاده می شود و این رژیم به ده ها تن بمب مجهز شده است.

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی گفت: اتحادیه پارلمان های آسیایی امروز به دنبال کمک به مردم فلسطین و فراخواندن ملت های مسلمان به ایفای نقش سازنده در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های فلسطینی هستیم

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های فلسطینی هستیم