مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:402024-01-02اجتماعي

حضور شیر در 3201 مدرسه آذربایجان شرقی


دبیر کارگروه شیر مدارس آذربایجان شرقی گفت: در استان 3 هزار و 201 مدرسه دولتی و ابتدایی و بیش از 338 هزار دانش آموز جزو مشمولین توزیع شیر در مدارس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس تقی زاده دبیر کارگروه شیر مدارس استان در جلسه هماهنگی برنامه شیر مدارس ابتدایی با اشاره به اینکه هدف از توزیع شیر رفع مشکلات تغذیه ای و کمک به سلامت دانش آموزان در مدارس است، اظهار کرد: طبق آمار و اطلاعات موجود در 39 منطقه استان آذربایجان شرقی توزیع شیر در مدارس از ماه های گذشته در حال انجام شدن است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی 3201 مدرسه دولتی و ابتدایی  و بیش از 338 هزار دانش آموز جزو مشمولین این طرح هستند.

غلامرضا نورآبادی رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند طراحی  و ابلاغ اجرای دستورالعمل برنامه ملی شیر مدرسه به دبیرخانه های سلامت و امنیت غذایی استان به اهمیت نظارت بر توزیع شیر در مدارس استان اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی بین بخشی در اجرای طرح موثر توزیع شیر در مدارس ابتدایی و حل چالش های مدیریتی و راهبردی این برنامه است.

وی افزود: در طرح و برنامه ملی توزیع شیر در مدارس استان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان در مراحل سیاستگذاری، تولید، توزیع، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شیر در 3201 مدرسه آذربایجان شرقی

حضور شیر در 3201 مدرسه آذربایجان شرقی