مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:102024-01-13ورزشي

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین شد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تدوین تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تدوین تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه خبر داد.

  وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان، اظهارکرد: باتوجه به ظرفیت های گردشگری زیادی که در شهرستانهای استان وجود دارد، از سه ماه پیش برنامه ریزی برای تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان را آغاز کردیم.

وی افزود: به این منظور نشست های مختلفی را با فرمانداران شهرستانها و دستگاه های اجرایی ذیربط همچون ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، محیط زیست و .

برگزار کردیم.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: پس از این نشست ها توانستیم ظرفیت های مختلفی را برای برگزاری حدود 80 رویداد در استان شناسایی و احصاء کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق همین ظرفیت ها تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که ماه آینده برگزار خواهد شد از آن رونمایی کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: از مهمترین این رویدادها می توان به جشنواره صخره نوردی بیستون، سیب و انگور کندوله، لیمو قصرشیرین، گلیم هرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین شد

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین شد