مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:002023-12-28اقتصادي

مجموعه بزرگ فرهنگی - ورزشی شهر تهران با تهاتر نفت احداث می شود


تفاهم نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی - ورزشی شهر تهران که از طریق تهاتر نفت تأمین مالی می شود با حضور وزیر نفت به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر در آیین امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه تمامی ابعاد مختلف این طرح به صورت جهادی پیش رفته است، اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز این طرح این است که تمامی ابعاد و جوانب مختلف آن به دقت بررسی شده و مسائل مختلف مرتبط با آن مدنظر قرار گرفته است.

وی روش مناسب تأمین مالی را یکی از مهم ترین موضوعات در اجرای پروژه های مختلف برشمرد و افزود: تأمین منابع مالی برای اجرای این طرح از طریق تهاتر نفت پیش بینی شده که سابقه کمتری در کشور دارد و اطمینان بخش است.

معاون اول رییس جمهوری احداث یک ورزشگاه و مجموعه بزرگ ورزشی برای شهر تهران را ضرورتی جدی توصیف کرد و گفت: همه ورزشکاران و ورزش دوستان که تقریباً آحاد جامعه را در بر می گیرند، مخاطب این طرح هستند و ساخت این مجموعه خدمتی به همه آنها خواهد بود.

مخبر با اشاره به اینکه از زمان دستور رییس جمهوری تا تصمیم گیری و تدوین این تفاهم نامه مدت زیادی سپری نشده است، تصریح کرد: انتظار این است که این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد و مردم و جوانان هرچه زودتر بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه بزرگ فرهنگی - ورزشی شهر تهران با تهاتر نفت احداث می شود

مجموعه بزرگ فرهنگی - ورزشی شهر تهران با تهاتر نفت احداث می شود