مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:152024-01-14فرهنگي

شب گرافیک هنرمندان انقلاب برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «آرمان روح الله»؛ شب گرافیک هنرمندان انقلاب در در اولین روز از چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار روز 22 دی ماه در سالن شهید فائزه رحیمی سینما فلسطین پس از قرایت چند آیه از قرآن مجید، - ویژه برنامه آرمان روح الله که شب گرافیک هنرمندان انقلاب اسلامی در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار است با حضور خانواده های شهدا برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه آرمان روح الله ؛ شب گرافیک هنرمندان انقلاب در در اولین روز از چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار روز 22 دی ماه در سالن شهید فائزه رحیمی سینما فلسطین پس از قرایت چند آیه از قرآن مجید، با اجرای فضه سادات حسینی آغاز شد.

این ویژه برنامه با یاد و گرامیداشت شهدای اغتشاشات 1401 با حضور پدر شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان و خانواده شهید دفاع مقدس عزت الله کرمعلی برگزار شد.

محمدصادق شهبازی عضو شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در این برنامه با اشاره به آیه ای از سوره مبارکه یس بیان کرد: پدر شهید روح الله عجمیان در جمع ما هستند و این شهید عزیز، نمونه همین آیه بود و یک نفر با ایستادن جایی که بقیه فرار می کنند، پایمردی خود را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گرافیک هنرمندان انقلاب برگزار شد

شب گرافیک هنرمندان انقلاب برگزار شد