مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:552024-01-06سياسي

رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه های عملکردی در دستگاه قضا


رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه های عملکردی ما در دستگاه قضا بوده است.

- ایسنا/لرستان دادستان سابق مرکز لرستان گفت: رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه های عملکردی ما در دستگاه قضا بوده است.

داریوش شاهون وند ظهر امروز شانزدهم دی ماه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، با بیان اینکه قانون، شرع، عدل و انصاف باید معیار کار دستگاه قضایی باشد، بیان کرد: رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه های عملکردی ما در دستگاه قضا بوده است.

وی اضافه کرد: فقر، تورم و بیکاری مردم ولایتمدار لرستان را اذیت می کند و با توجه به اینکه اکثریت مردم استان جوان هستند می طلبد که همگان در راستای رفع مشکلات عمومی این دیار تلاش کنیم.

دادستان سابق خرم آباد گفت: همکاران قضایی با شدت و حدت در چارچوب قانون با اراذل و اوباش برخورد کردند و امروز شاهدیم که این افراد دیگر در ملاء عمومی عرض اندام نمی کنند.

شاهون وند تصریح کرد: لرستان یکی از استان های امن کشور محسوب می شود و هر کسی که مخل آسایش و امنیت افراد شود با برخورد قاطعانه دستگاه قضایی مواجه می شود.

وی بیان کرد: حفظ و استقلال دستگاه قضایی یکی از رویکردهای ما بود و البته در مواردی که ضرورت داشت با رافت اسلامی و انصاف با متهمین برخورد می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه های عملکردی در دستگاه قضا

رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه های عملکردی در دستگاه قضا