مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:002024-01-08اجتماعي

شناسایی 350 دانش آموز مبتلا به نقایص مینایی دندان در اردبیل


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با اجرای طرح پایش دهان و دندان دانش آموزان اردبیلی که از اول مهرماه امسال شروع شده، 350 دانش آموز مبتلا به نقایص مینایی دندان شناسایی و تحت درمان قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد جعفرزاده صبح امروز با اشاره به اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای این طرح دانش آموزان دارای دندان پوسیده و مشکل دار خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه درمان هر دانش آموز حدود 80 میلیون ریال است، افزود: هدف از اجرای این طرح شناسایی کودکان با مشکلات حاد پوسیدگی دندان و درمان آن ها است که برای اولین بار در سطح کشور ویژه مدارس ابتدایی اجرا می شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: از زمان شروع اجرای این طرح 20 هزار دانش آموز اردبیلی مورد معاینه دهان و دندان قرار گرفتند؛ 350 دانش آموز مبتلا به نقایص مینایی دندان شناسایی و تحت درمان قرار گرفته اند.

جعفرزاده بیان کرد: این دانش آموزان توسط مربیان بهداشت 30 واحد اتاق بهداشت فعال در مدارس استان اردبیل و با همکاری کارکنان مرکز مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 350 دانش آموز مبتلا به نقایص مینایی دندان در اردبیل

شناسایی 350 دانش آموز مبتلا به نقایص مینایی دندان در اردبیل