مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:202023-12-25اقتصادي

افزایش 82 درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت تردد 43 میلیون و 455 هزار و 912 تردد انواع وسایل نقلیه طی 9 ماهه سالجاری در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد از ثبت تردد 43 میلیون و 455 هزار و 912 تردد انواع وسایل نقلیه طی 9 ماهه سالجاری در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد که این میزان حاکی از افزایش 82 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی گفت: حجم کل تردد ورودی به استان  یک میلیون و 835 هزار و 126 و  حجم کل خروجی در این مدت یک میلیون و 814 هزار و 522 تردد می باشد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 50 دستگاه تردد شمار در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعال هستند گفت: پرتردد ترین محورهای حوزه شمال استان محورهای زاهدان_خاش و بالعکس، خاش-زاهدان و بالعکس و زاهدان _سه راهی دشتک و بالعکس در این مدت بوده است.

  کرد از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 82 درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

افزایش 82 درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان