مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:252024-01-16سياسي

سردار حاجی زاده: مقر داعش را از فاصله 1300 کیلومتری مورد اصابت قرار دادیم


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروه های داعشی تکفیری که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند توانستند از جنوبی ترین نقطه کشور یعنی از فاصله 1300 کیلومتری یکی از مقرهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها گفت: با دعای ملت شریف ایران دست انتقام الهی گریبان جنایتکاران را گرفت.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروه های داعشی تکفیری که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند توانستند از جنوبی ترین نقطه کشور یعنی از فاصله 1300 کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن ها در ادلب سوریه مورد اصابت قرار بدهند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: به صورت همزمان توانستند گروه دیگری را در منطقه شرق فرات که مرکز داعش است مورد اصابت قرار داده و تعدادی از داعشی ها را به درک واصل کردند.

وی افزود: همچنین بصورت همزمان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه موفق شدیم با 11 فروند موشک بالستیک مقر آنها را منهدم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: مقر داعش را از فاصله 1300 کیلومتری مورد اصابت قرار دادیم

سردار حاجی زاده: مقر داعش را از فاصله 1300 کیلومتری مورد اصابت قرار دادیم