مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:052023-12-28اجتماعي

ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمال غرب شیراز تبدیل به فرهنگ شده است


رییس کمیسیون سلامت، محیط و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ضمن انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در برخی نقاط شمال غرب شیراز متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز به یک فرهنگ غلط تبدیل شده است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ضمن انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در برخی نقاط شمال غرب شیراز متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز به یک فرهنگ غلط تبدیل شده است.

مسعود زارعی امروز، 7 دی ماه در یکصد و سی و هفتمین نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص دستور کار اول با موضوع ارائه گزارش شهرداری در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز سطح منطقه 10 پیرو تصمیمات کمیسیون گفت: در برخی نقاط شمال غرب شیراز متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز به یک فرهنگ غلط تبدیل شده است.

وی افزود: در حوزه تخلفات ساختمانی در منطقه 10 با چالشی بزرگ رو به رو هستیم و در این خصوص طی یک سال گذشته، چندین جلسه توسط کمیسیون برای کاهش تخلفات، تقویت نظارت و هم افزایی دستگاه هایی که وظیفه مرتبط دارند، گرفته شده است.

زارعی ادامه داد: در این جلسه، از امور جهاد کشاورزی و امور اراضی نیز به منظور هم افزایی بیشتر و عدم موازی کاری دعوت شد و سرانجام تصمیم بر این گرفته شد که اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری با هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمال غرب شیراز تبدیل به فرهنگ شده است

ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمال غرب شیراز تبدیل به فرهنگ شده است