مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:102024-01-20سياسي

زمینه چینی برای حضور پررنگ هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری کشور در زنجان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان زنجان رایزنی های اولیه برای انعقاد 16 تفاهم نامه با هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در این استان انجام شده و پیگیری ها برای نهایی شدن آنها در جریان است.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان زنجان رایزنی های اولیه برای انعقاد 16 تفاهم نامه با هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در این استان انجام شده و پیگیری ها برای نهایی شدن آنها در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، حسین محمدی افزود: اگر این تفاهم نامه ها را عملیاتی کنیم بخش بزرگی از راه در حوزه جذب سرمایه گذاری در استان را رفته ایم و این موضوع را البته در همه شهرستان ها در دستور کار داریم.

وی از احصای 52 فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: این فرصت ها با مشارکت دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات شناسایی و تدوین شده است.

محمدی به رصد و ارزیابی فعالیت ها در شهرستان های استان در حوزه جذب سرمایه گذاری ها اشاره کرد و افزود: عملکردها در برخی شهرستان های استان در این خصوص مطلوب نیست.

این مسئول به لزوم تدوین اطلس سرمایه گذاری در هر یک از شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه چینی برای حضور پررنگ هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری کشور در زنجان

زمینه چینی برای حضور پررنگ هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری کشور در زنجان