مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:152024-01-07سياسي

نسل جدید دریابید!


پرسش گری، مطالبه گری و قانع نشدن به وضع موجود، از خصایص نسل Z ایرانی است؛ درست همین مؤلفه ها لازمه گذشتن از موانع موجود و هموار کردن کارهای به ظاهر نشدنی است.

- پرسش گری، مطالبه گری و قانع نشدن به وضع موجود، از خصایص نسل Z ایرانی است؛ درست همین مؤلفه ها لازمه گذشتن از موانع موجود و هموار کردن کارهای به ظاهر نشدنی است.

پرسش گری از چگونگی جهش در پیشرفت، مطالبه گری برای زدودن ساختارهای معیوب و فاسد اداری و غیراداری در کنار حد یقف تعیین نکردن برای پیشرفت، ایران اسلامی را به یکی از کشورهای سرآمد جهان تبدیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق فقفوری در یادداشتی با این عنوان نوشت: قانون گذاران در مجلس و سایر نهادهای واضع قانون نظیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیانات صریح رهبر انقلاب پیرامون تقویت نماز در نوجوانان، از همین امروز باید دست به کار شوند.

البته که تجربه نشان داده است ورود نهادهای دولتی و حکومتی به این تصریحات رهبر انقلاب در مواردی، سطحی، برای از سربازکردن موضوع و گاه یک شوآف رسانه ای است.

شوربختانه باید نوشت که با گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی ایران، وضعیت موجود نشان می دهد شکل و محتوای نماز خواندن، دست­ کم در نسل های متأخر ایرانی، از دغدغه ها و اولویت های مسئولان مرتبط با حوزه جوانان و نوجوانان نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید دریابید!

نسل جدید دریابید!