مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:002023-12-24بين الملل

درخواست فلسطین از گروسی درباره سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی


سفیر فلسطین در اتریش خواستار بررسی احتمال حمله هسته ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.

- سفیر فلسطین در اتریش خواستار بررسی احتمال حمله هسته ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صلاح عبدالشافی، سفیر فلسطین در اتریش در گفت وگو با خبرگزاری تاس گفت: هنگامی که وزیر میراث (اسراییل) گفت که باید بمب هابی هسته ای به غزه شلیک شود، در واقع اعتراف کرد که اسراییل سلاح هسته ای در اختیار دارد درحالیکه اسراییل همیشه این موضوع را رد کرده است.

وی افزود: در این راستا نه تنها ترکیه، بلکه دولت و وزیر امور خارجه ما نیز نامه ای به رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این زمینه ارسال کرده اند.

سفیر فلسطین در اتریش همچنین تصریح کرد: نامه ای از سوی دبیرکل اتحادیه عرب نیز در این خصوص ارسال شده که نشان می دهد دو طرف درخواست هایی را به صورت جداگانه ارسال کرده اند؛ این درحالی است که این سازمان هنوز به این نامه ها پاسخی نداده است.

عبدالشافی ادامه داد: مدت ها است که کشورهای عربی موضوع سلاح های هسته ای اسراییل را در دستورکار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار داده اند و از میان تمام دولت های خاورمیانه، اسراییل تنها دولتی است که معاهده منع تسلیحات هسته ای را امضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین از گروسی درباره سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی

درخواست فلسطین از گروسی درباره سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی