مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:402024-01-05سياسي

امام جمعه اردبیل: حادثه کرمان سند ذلت دشمنان و عصبانیت از اقتدار ایران است


حادثه کرمان سند عصبانیت دشمن از اقتدار ایران اسلامی و سند ذلت و عجز دشمن و سند مظلومیت ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت مظلومانه تعدای از هموطنان اظهار کرد: حادثه کرمان سند عصبانیت دشمن از اقتدار ایران اسلامی و سند ذلت و عجز دشمن و سند مظلومیت ملت است.

وی افزود: دشمن از انفجار و به شهادت رساندن انسان های عاشق سردار سلیمانی چه چیزی را دنبال می کند؟ اگر می خواهد از آن سردار بزرگ انتقام بگیرد یقین داشته باشد که دستش نه به سردار و نه به مرام سردار و نه به آثار با عظمت و غرور آفرین سردار نمی رسد؛ اگر با این کشتار می خواهد دل خودش را خنک کند یقین بکند با داغ بزرگی که سردار بر دل آنها گذاشته و تمام برنامه های آنها را به هم ریخت، دل آنها هیچ وقت خنک نخواهد شد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: اگر با این کشتار می خواهد ملت ما را بترساند، یقین کند آنچه در شأن ملت ما و در لغت نامه ملت ما نیست ترس است؛ ما امت امامی هستیم که فرمود والله به عمرم نترسیدم ما امت امامی هستیم که فرمود افبا الموت تهددونی؟ اگر می خواهد ملت ما را از صحنه خارج کند و به نظر می رسد همین محتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: حادثه کرمان سند ذلت دشمنان و عصبانیت از اقتدار ایران است

امام جمعه اردبیل: حادثه کرمان سند ذلت دشمنان و عصبانیت از اقتدار ایران است