مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:402024-01-12سياسي

اجرای عمده وعده های رییس جمهور در سفر دور اول به استان زنجان است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر وعده هایی که رییس جمهور در سفر دور قبل به استان داده بودند اجرایی شد، گفت: از جمله وعده های داده شده در زمینه اشتغال بود که عملی و بیکاری در استان کاهش یافته است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر وعده هایی که رییس جمهور در سفر دور قبل به استان داده بودند اجرایی شد، گفت: از جمله وعده های داده شده در زمینه اشتغال بود که عملی و بیکاری در استان کاهش یافته است.

آیت الله علی خاتمی امروز (جمعه 22 دی ماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، اظهار کرد: حضور رییس جمهور در مناطق مختلف کشور برکات زیادی داشته و باعث بررسی مشکلات هر ناحیه در همان محل می شود.

وی تصریح کرد: زنجانی ها در این سفر سنگ تمام گذاشتند و استقبال بسیار خوبی از رییس جمهور و هیئت همراه داشتند و در کنار آن شاهد مصوبات خوب برای توسعه استان نیز بودیم.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: البته برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در استان همزمان با سفر رییس جمهور نیز باعث خیر و برکت برای استان بود.

وی ادامه داد: اجلاسیه نماز یک فرصت بود و موجی در زنجان ایجاد کرد.

منتها در شرایط جنایت جنایتکاران در کرمان که نشان دهنده ترس و هراس دشمنان از اسم و رسم سردار سلیمانی و حتی زوار ایشان بود، این اجلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عمده وعده های رییس جمهور در سفر دور اول به استان زنجان است

اجرای عمده وعده های رییس جمهور در سفر دور اول به استان زنجان است