مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:052023-12-31سياسي

حمایت روزنامه زنجیره ای از شرکت خودروساز متخلف


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در مطلبی سفارشی به نقل از «بهمن نیوز» و با عنوان «اعتراض کارگران بهمن موتور به جریمه سنگین این خوروساز» نوشت: - یک روزنامه زنجیره ای، از خودروساز متخلف که به پرداخت جریمه محکوم شده حمایت کرد.

روزنامه اعتماد، حمایت از این شرکت خودروساز متخلف را به نام کارگران آن شرکت توجیه کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در مطلبی سفارشی به نقل از بهمن نیوز و با عنوان اعتراض کارگران بهمن موتور به جریمه سنگین این خوروساز نوشت: کارگران بهمن در پی حکم جریمه برای این خودروسازی با تنظیم نامه ای نگرانی خود را نسبت به برخورد های ضدتولیدی با این شرکت که امنیت نیروی کار را تهدید می کند، ابراز گلایه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهمن نیوز، در این نامه آمده است: انتشار خبر جریمه پنج هزار میلیارد تومانی بهمن موتور، موجی از نگرانی در میان کارگران گروه بهمن به وجود آورده است؛ اکنون کارگران این مجوعه خطر ظهور و بروز رویه های ضدتولید را احساس می کنند.

ما کارگران گروه بهمن، در این جا و در پیشگاه مقام معظم رهبری، سران قوا و مردم شریف ایران عارض می شویم ما در طول سالیان اخیر تمام همت خود را صرف پیشبرد داخلی سازی و کاهش وابستگی کشور به بیگانگان کرده ایم و با راه اندازی خطوط تولید هر ماه به یاران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت روزنامه زنجیره ای از شرکت خودروساز متخلف

حمایت روزنامه زنجیره ای از شرکت خودروساز متخلف