مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:452024-01-04بين الملل

جنایت آمریکا و اسراییل بدون مجازات نخواهد ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن، از مردم این کشور خواست که فردا جمعه در تظاهرات هایی که برای حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهد شد، - رهبر انقلاب یمن با تأکید بر مجازات آمریکا و اسراییل، از مردم این کشور خواست که برای حمایت از ملت فلسطین تظاهرات برگزار کنند و در آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن، از مردم این کشور خواست که فردا جمعه در تظاهرات هایی که برای حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

الحوثی گریزی هم به جنایت آمریکا در دریای سرخ زد و گفت: آمریکا و اسراییل، با حمله به نیروی دریای ما در دریای سرخ، حماقت کردند، ولی این حمله جنایتکارانه، بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اخیراً در بیانیه ای اعلام کرد که با نیرو های یمنی در دریای سرخ درگیر شده و 10 نظامی یمنی را به شهادت رسانده است.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن به دنبال بیانیه سنتکام تاکید کرده بود که آمریکا باید مسئولیت به شهادت رساندن نیرو های دریایی یمن را بپذیرد و اقداماتش مانع نیرو های یمنی برای عمل به وظیفه دینی و اخلاقیشان در قبال فلسطین نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت آمریکا و اسراییل بدون مجازات نخواهد ماند

جنایت آمریکا و اسراییل بدون مجازات نخواهد ماند