مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:152023-12-31بين الملل

لاوروف: روسیه به استقرار موشک های ممنوعه میان برد اتمی آمریکا پاسخ می دهد


لاوروف گفت، روسیه به استقرار احتمالی سیستم های موشکی مستقر در زمین از سوی آمریکا که پیشتر بر اساس معاهده نیروهای اتمی میان برد (INF) ممنوع شده است، - لاوروف گفت، روسیه به استقرار احتمالی سیستم های موشکی مستقر در زمین از سوی آمریکا که پیشتر بر اساس معاهده نیروهای اتمی میان برد (INF) ممنوع شده است، واکنشی مقتضی نشان خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: تعهد ما به این ممنوعیت به شدت به احتمال حضور و استقرار موشک های آمریکا در مناطق مرتبط که بر اساس این معاهده ممنوع است، بستگی دارد.

به دلیل ساختار و ماهیت استفاده از این نوع تسلیحات، مساله استقرار آنها توسط کشورهای متخاصم از دیدگاه و نقطه نظر امنیت ملی روسیه بسیار حساس است.

وی در گفت وگویی با خبرگزاری اسپوتنیک همچنین گفت: در مورد ایالات متحده، این جنبه با توجه به ارتباط مستقیم آن با سایر عوامل موثر بر ثبات استراتژیک اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

بدیهی است که ایجاد خطرات موشکی بیشتر توسط واشنگتن ما را ملزم به اتخاذ اقدامات تلافی جویانه جدی می کند.

لاوروف همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ایالات متحده نمی تواند علیه ما از دیگر روش های اعمال زور استفاده کند، از استقرار این تسلیحات بهره برده و برای همین روسیه اولین کشوری نخواهد بود که تسلیحات موشکی را که قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: روسیه به استقرار موشک های ممنوعه میان برد اتمی آمریکا پاسخ می دهد

لاوروف: روسیه به استقرار موشک های ممنوعه میان برد اتمی آمریکا پاسخ می دهد