مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:452023-12-30سياسي

اجرای طرح رسام برای مشارکت اجتماعی مردم مازندران در انتخابات


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را نمایندگی خواهد کرد.

- اجرای طرح "رسام" برای مشارکت اجتماعی مردم مازندران در انتخابات ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را نمایندگی خواهد کرد.

قاسم عزیززاده گرجی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارگاه رسام ایده ای نوآورانه جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1402 است که توسط هیات اندیشه ورز بومی و دانشگاهی ستاد انتخابات استانداری مازندران طراحی شد.

وی افزود: مرحله اول رسام، راهبرد مشارکت بوده که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات، از اولویت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران، با بیان اینکه در این مرحله رسام از سه اتاق تخصصی بهره خواهد برد، تصریح کرد: اتاق اول اتاق رصد و پایش وضعیت است که در این اتاق وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش قرار می گیرد که این اتاق را متخصصین رسانه، روان شناسی، مدیریت، آمار و علوم سیاسی تشکیل خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رسام برای مشارکت اجتماعی مردم مازندران در انتخابات

اجرای طرح رسام برای مشارکت اجتماعی مردم مازندران در انتخابات