مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:302024-01-03ورزشي

کسب موفقیت جهانی ورزشکار گیلانی با تلاش و تشویق


یک ورزشکار گیلانی در کلاس جهانی با تلاش و البته با حمایت و تشویق های خانواده و اساتید خود توانست در رقابت های جهانی مدال های رنگارنگی را به گردن خود بیاویزد.

- خبرگزاری فارس رشت؛ حمیدرضا دنیادیده: پاورلیفتینگ یا وزنه برداری قدرتی یک ورزش قدرتی است که شباهت های زیادی با ورزش وزنه برداری دارد و شامل سه نوبت برای ثبت بهترین وزنه بوده که شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است.

  مسابقات پاورلیفتینگ در سرتاسر جهان برگزار می شود که یکی از مهم ترین آن ها، برگزاری این مسابقات در روسیه بوده و از سال 1984، پرس سینه که از حرکات پاورلیفتینگ هست در پارالمپیک گنجانده شده است.

  کسب دو مدال طلا توسط ورزشکار گیلانی در بین 29 کشور جهان ابوالفضل (کامیار) تقی پور، یک ورزشکار رشتی متولد 1383 است که اخیراً 2 طلا در مسابقات جهانی روسیه را در دسته جوانان و بزرگ سالان بین 29 کشور جهان کسب کرده است.

    مقام اول استان گیلان در آستانه اشرفیه   موفقیتی که طی چهار ماه تلاش حرفه ای کسب شد  تقی پور می گوید: فعالیتش در ورزش را از سال 1399 شروع کرده و به صورت حرفه ای مسابقات پاورلیفتینگ پرس سینه را چهار ماه هست که دنبال کرده و طی این مدت، کسب مدال برنز در شهرستان رشت، کسب طلا استانی در آستانه اشرفیه، کسب نقره کشوری در تهران و کسب دو طلا در مسابقات جهانی روسیه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب موفقیت جهانی ورزشکار گیلانی با تلاش و تشویق

کسب موفقیت جهانی ورزشکار گیلانی با تلاش و تشویق