مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:252024-01-17سياسي

مردم با حضور در عرصه ها رشد می کنند/کار جهادی با همکاری دولت و مردم محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نورمحمدی، مسئول قرارگاه ملی تحول در گردهمایی کودکیاران ایران، اظهار داشت: وقتی گروه های مردمی کنار هم جمع می شوند قدرت زیادی پیدا می کنند، - مسئول قرارگاه ملی تحول گفت: کار باید با مردم پیش برود یعنی وقتی دارید کار می کنید باید بستر برای کنش گری همه فراهم شود، در این زمینه همه تربیت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نورمحمدی، مسئول قرارگاه ملی تحول در گردهمایی کودکیاران ایران، اظهار داشت: وقتی گروه های مردمی کنار هم جمع می شوند قدرت زیادی پیدا می کنند، خدا یک روحی خلق می کند که قدرتش بی نهایت است، این روح جمعی در زندگی شخصی شما هم کمک می کند، این تشکیلات نیست که به شما قدرت می دهد این روح جمعی است.

وی افزود: حلقه میانی که شما هستید، سبب وصل مردم به مردم و مردم به انقلاب است.

نور محمدی با تاکید بر اهمیت کار مردمی در پیشبرد انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در زمان جنگ مردم پای کار آمدند و مشکل بزرگی حل شد، آفرین بر شما که پای کاری آمدید که منطقش دولتی نیست و منطق اول انقلاب است.

نور محمدی با توجه به اهمیت کار مردمی گفت: کار باید با مردم پیش برود یعنی وقتی دارید کار می کنید باید بستر برای کنش گری همه فراهم شود، در این زمینه همه تربیت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در عرصه ها رشد می کنند/کار جهادی با همکاری دولت و مردم محقق می شود

مردم با حضور در عرصه ها رشد می کنند/کار جهادی با همکاری دولت و مردم محقق می شود