مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:102024-01-18بين الملل

رای منفی پارلمان آلمان به ارسال موشک های تاروس به اوکراین


پارلمان آلمان پیشنهاد ارسال موشک های دوربرد تاروس به اوکراین را رد کرد؛ اقدامی که کی یف را بیش از پیش با مشکلات و موانعی درخصوص دریافت کمک های نظامی مواجه می کند.

- پارلمان آلمان پیشنهاد ارسال موشک های دوربرد تاروس به اوکراین را رد کرد؛ اقدامی که کی یف را بیش از پیش با مشکلات و موانعی درخصوص دریافت کمک های نظامی مواجه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصوبه مربوط به ارسال موشک های کروز تاروس به اوکراین در پارلمان آلمان به رای گذاشته شد و این مصوبه 178 رای مثبت و 485 رای منفی دریافت کرد.

طبق گزارش راشا تودی، البته اولاف شولتس صدراعظم آلمان باید تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ کند اما او پیشتر چنین نوع کمکی را به اوکراین رد کرده بود زیرا معتقد است که ارسال چنین موشک هایی به اوکراین موجب افزایش تنش ها می شود.

گفته شده است حتی بسیاری از قانونگذاران آلمانی که پیشتر از ارسال موشک های تاروس به اوکراین حمایت می کردند، به این مصوبه رای منفی داده اند.

استفن هبستریت سخنگوی دولت آلمان پیشتر تاکید کرد: آلمان به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد و هر آنچه که ممکن باشد را به این کشور ارسال خواهد کرد اما همچنان برنامه ای برای ارسال موشک های دوربرد تاروس به کی یف نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای منفی پارلمان آلمان به ارسال موشک های تاروس به اوکراین

رای منفی پارلمان آلمان به ارسال موشک های تاروس به اوکراین