مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:052023-12-24سياسي

تلاش برای هم افزایی در پیشگیری از اعتیاد در سیستان و بلوچستان


معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با تمام توان و با مشارکت و هم افزایی در راستای برنامه ها و سیاستهای ستاد مبارزه با مواد مخدر حرکت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی امروز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد نیازمند عزم و اراده همگانی است به مواد مخدر باید به عنوان یک پدیده اجتماعی نگاه کرد و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر نیز باید در دستور کار تمامی دستگاههای استان قرار گیرد.

وی در ادامه با اعلام آمادگی بازدید از مراکز ترک اعتیاد ماده 15 و 16 فعال در استان افزود: تمام بخش های دولتی و تشکل های مردمی باید در این حوزه تلاش کنند تا به هدف اصلی که همان کاهش آسیبهای اجتماعی است تحقق بخشیم.

عباسعلی ارجمندی به نگاه ویژه مجموعه استانداری به مباحث مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: با تمام توان و با مشارکت و هم افزایی در راستای برنامه ها و سیاستهای ستاد مبارزه با مواد مخدر حرکت خواهیم کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در استان جمع آوری ، ساماندهی و درمان معتادین متجاهر از طریق مراکز دولتی و خصوصی در سطح استان انجام میشود که برای اینکه این مراکز بتوانند اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای هم افزایی در پیشگیری از اعتیاد در سیستان و بلوچستان

تلاش برای هم افزایی در پیشگیری از اعتیاد در سیستان و بلوچستان