مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:352024-01-09حوادث

کلاهبرداری اینستاگرامی با جعل حساب کاربران


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد اکانت جعلی به نام افراد سرشناس اقدام به کلاهبرداری 25 میلیارد ریالی کرده بود، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد اکانت جعلی به نام افراد سرشناس اقدام به کلاهبرداری 25 میلیارد ریالی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سیداحمد موسوی اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه حضوری یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی و اطلاعاتی معلوم شد شخصی به هویت نامعلوم با ایجاد اکانت جعلی و مشابه اکانت شاکی، با ارسال پیام به مخاطبین و درخواست واریز وجه از آنها، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم که اهل و ساکن استان های همجوار بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا در استان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه منکر جرم خود شد ولی پس از روبه رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، بیان کرد: با شناسایی افراد معتبر در اینستاگرام و ایجاد اکانت جعلی به نام آنها و به بهانه نیاز مبرم ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینستاگرامی با جعل حساب کاربران

کلاهبرداری اینستاگرامی با جعل حساب کاربران