مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:002024-01-18اقتصادي

قم می تواند از قطب های صنعت کفش ماشینی خاورمیانه شود


رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت:صنعت کفش ماشینی در قم یک صنعت باسابقه است و یکی از قطب های اصلی و بزرگ این صنعت در سطح کشور محسوب می شود که می تواند با برنامه ریزی های انجام شده به یکی از قطب های مهم این محصول در خاورمیانه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی گلشنی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برپایی این قبیل از نمایشگاه های تخصصی و بین المللی می تواند به هم افزایی و رونق هرچه بیشتر در بین تولیدکنندگان و تجار داخلی و خارجی تبدیل شود.

گلشنی، شبکه سازی را از مزیت های مهم برگزاری نمایشگاه های تخصصی یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم از رونق صنایع به خصوص صنایعی که دارای ارزش افزوده بالایی هستند، از جمله صنعت کفش حمایت می کند.

وی ابراز داشت: نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم از نظر کیفیت، جزو بهترین نمایشگاه های کشور است که تولیدکنندگان برتر در آن فرصت حضور پیدا کرده اند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم با حضور 400 غرفه از 26 تا 29 دی ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی قم برپا است.

پایان پیام/ 78041


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم می تواند از قطب های صنعت کفش ماشینی خاورمیانه شود

قم می تواند از قطب های صنعت کفش ماشینی خاورمیانه شود