مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:302024-01-11سياسي

بیداری دنیا مدیون بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بیداری دنیا در برابر غزه و مظلومیت مردم فلسطین به واسطه بصیرت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در 2 انتخابات پیش رو داشتن بصیرت و آگاهی ضروری است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بیداری دنیا در برابر غزه و مظلومیت مردم فلسطین به واسطه بصیرت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در 2 انتخابات پیش رو داشتن بصیرت و آگاهی ضروری است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز 21 دی ماه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان، با اشاره به اینکه گفتار، نوشتار، رفتار باید در راه حق و تعالیم الهی باشد، اظهار کرد: سخن جمهوری اسلامی ایران حق و گوینده اصلی آن رهبر معظم انقلاب هستند که سخنان حق بیان می کنند.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات باید با بصیرت عمل کرد، افزود: این انتخابات تنها تعیین کننده سرنوشت امت ما نیست بلکه سرنوشت امت های اسلامی و مظلوم جهان را رقم می زند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شنیدن صدای فریاد مردم مظلوم غزه و فلسطین امروز به واسطه بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز دنیای بشر همه و همه برای مظلومان فلسطین برخاستند، این فریاد حق جمهوری اسلامی ایران است که پس از 44 سال به دنیا نشان داد که آمریکا شیطان و اسراییل غده سرطانی و فلسطین مظلوم است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری دنیا مدیون بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است

بیداری دنیا مدیون بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است