مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:552023-12-26سياسي

کدام سرداران سپاه به کمک مردم زلزله زده بم رفتند؟


سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه شهید کاظمی فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه از جمله اولین مدیرانی بودند که برای امدادرسانی وارد منطقه زلزه زده بم شدند.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه شهید کاظمی فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه از جمله اولین مدیرانی بودند که برای امدادرسانی وارد منطقه زلزه زده بم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی در مراسم بیستمین سالگرد زلزله بم با اشاره به قدمت و پیشینه تاریخی و باستانی شهر بم اظهار داشت: برخی مورخان و جهانگردان قدمت شهرستان بم را سده پنجم قبل از میلاد عنوان کرده اند.

این شهر از قدیم الایام به خاطر داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی شهره جهانی دارد که از مهمترین آثار آن می توان به ارگ قدیم بم اشاره کرد.

امروز در کنار مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری همه وظیفه داریم با ابزار رسانه ای ظرفیت ها و جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشور، استان و شهر خود را به دیگران و سایر کشورها معرفی کنیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اقدام برخی از کشورها در احداث بارگاه و بنای یادبود برای شخصیت های ایرانی گفت: آنها حتی با مصادره مشاهیر از نداشته ها برای خود ظرفیت جذب گردشگر و درآمد ایجاد می کنند؛ لذا در چنین شرایطی باید شخصیت های برجسته و آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی فراوان کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سرداران سپاه به کمک مردم زلزله زده بم رفتند؟

کدام سرداران سپاه به کمک مردم زلزله زده بم رفتند؟