مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:002024-01-07بين الملل

از طوفان الاقصی تا عملیات تروریستی کرمان! 


بیانیه داعش را هر چند باید انحرافی دانست اما به نوعی اذعان به این نکته بسیار مهم است که «مغزهای مفسد و شرارت زا» پشت پرده این حادثه تروریستی همان مغزهای فاسد به وجود آوردنده داعش هستند که خودشان بارها به ایجاد داعش توسط دولت آمریکا اذعان کرده اند و «دست .

- بیانیه داعش را هر چند باید انحرافی دانست اما به نوعی اذعان به این نکته بسیار مهم است که مغزهای مفسد و شرارت زا پشت پرده این حادثه تروریستی همان مغزهای فاسد به وجود آوردنده داعش هستند که خودشان بارها به ایجاد داعش توسط دولت آمریکا اذعان کرده اند و دست های آلوده به خون بیگناهان همان جرثومه های دست ساز آمریکا و اسراییل هستند که نتانیاهو در بیمارستان به عیادتشان می رفت.

لذا هدف قرار دادن زائران مزار حاج قاسم پاسخی از سوی سه دشمن مشترک مکتب شهید سلیمانی یعنی آمریکا و اسراییل و داعش به پیامدهای مبارزه گسترده و استمراریافته حاج قاسم با این مغزهای مفسده زا و دست های آلوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین محترم در سرمقاله کیهان نوشت: 1-قبلا به استناد ده ها مدرک مستند و قرائن و شواهد موجود درخصوص ناتوانی آمریکا و اسراییل گفته بودیم که بعد از ناتوانی در نابودی جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت به سراغ کشورهای سوریه و عراق در خط مقدم مقاومت رفتند، اما پس از اینکه سردار شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از طوفان الاقصی تا عملیات تروریستی کرمان! 

از طوفان الاقصی تا عملیات تروریستی کرمان!