مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:002024-01-03سياسي

طبخ و توزیع 6 هزار پرس غذای گرم به یاد حاج قاسم سلیمانی


هم زمان با سالروز شهادت سردار «سلیمانی» و به یاد این شهید 6 هزار پرس غذای گرم در خدابنده طبخ و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طبخ و توزیع 6 هزار پرس غذای گرم برای خانواده های زیرپوشش مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان خدابنده انجام شد.

این اقدام به یاد و خاطره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی و با همکاری و مشارکت اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده، شهرداری خدابنده، مؤسسه نیکوکاری همای رحمت و موسسه نیکوکاری سردار سلیمانی برگزار شد.

علی ذوالقدر، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی و باهدف گرامیداشت یاد و نام این شهدای گران قدر که دغدغه رفع مشکلات مردم و جامعه اسلامی را داشتند، از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) که با نیات صرف در بقعه، کمک و مساعدت به نیازمندان است و همچنین مشارکت ادارات حمایتی و مؤسسات نیکوکاری امروز تعداد 6 هزار پرس غذای گرم طبخ و طی امروز و فردا در میان خانواده های تحت پوشش این نهادها و مؤسسات توزیع خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیش از 10 هزار پرس غذای گرم و 5 هزار بسته غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 6 هزار پرس غذای گرم به یاد حاج قاسم سلیمانی

طبخ و توزیع 6 هزار پرس غذای گرم به یاد حاج قاسم سلیمانی