مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 05:252024-01-16بين الملل

کشاورزان معترض آلمانی با تراکتور مرکز برلین را تسخیر کردند


کشاورزان آلمانی با هزاران تراکتور تظاهراتی بزرگ را در پایتخت این کشور در اعتراض به طرحی برای کاستن از یارانه های کشاورزی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کشاورزان آلمانی معترض به طرح کاهش یارانه های کشاورزی با بیش از 4000 تراکتور خیابان های مرکز شهر برلین را بند آوردند.

به نوشته پایگاه تی.

آر.

تی ، یوآخیم راکوید ، رییس انجمن کشاورزان آلمانی گفت معترضان زیر بار طرح پیشنهادی اخیر دولت این کشور برای برچیدن تدریجی تخفیف های مالیاتی برای کشاورزان نخواهند رفت و به اعتراضاتشان تا زمان رسیدن به نتیجه ادامه خواهند داد.

او در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر کرد نوشت: من این احساس را دارم که دولت ائتلافی آلمان هنوز نفهمیده است ما توافق های بد بر سر سوخت دیزل کشاورزان را نخواهیم پذیرفت.

راکوید اضافه کرد: ما نیازمند تغییری در سیاستها که به نیازهای جمعیت ما، شرکت های کوچک و متوسط ما، اقتصاد و کشاورزی ما اولویت بدهد هستیم.

کشاورزان معترض آلمانی از اوایل صبح امروز با کاروان های تراکتورهای خود ترافیک خودرویی در خیابان های اصلی در منطقه دولتی و اطراف بنای گردشگری دروازه برندنبرگ در شهر برلین را بند آوردند.

معترضان پلاکاردهایی حاوی شعارهای مختلف را روی کامیون ها و تراکتورهای خود نصب کرده بودند که از جمله روی آنها نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان معترض آلمانی با تراکتور مرکز برلین را تسخیر کردند

کشاورزان معترض آلمانی با تراکتور مرکز برلین را تسخیر کردند