مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:302024-01-13اجتماعي

آماده باش گیلان برای مقابله با بارش برف


هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان سبب شد تا ستاد مدیریت بحران استان گیلان با بیش از 300 ماشین آلات لجستیکی در حالت آماده باش قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی نفوذ سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از بامداد امروز شاهد بارش باران در مناطق شرقی و غربی گیلان بودیم.

آغاز بارش باران و برف در گیلان  بنابر گزارش ایستگاه های هواشناسی استان گیلان، شهرستان های رودسر، آستارا، لنگرود، رشت، سنگر، آستانه اشرفیه و لاهیجان شاهد بارش باران بودیم که شهرستان های آستارا و تالش بیشترین بارش ها را به خود اختصاص دادند.

به گفته محمد دادرس رییس سازمان هواشناسی گیلان  سامانه سرد و بارشی تا اواخر وقت فردا در گیلان مستقر است و در  این مدت دمای هوای گیلان هشت تا 12 درجه سلسیوس کاهش می یابد.

طبق اعلام هواشاسی در برخی مناطق جلگه ای مستعد بارش مخلوط برف و باران پیش بینی شده و در غرب گیلان مخلوط برف و باران بیشتر خواهد بود و سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه از گیلان به تدریج خارج می شود.

آمادگی ستاد بحران گیلان برای مقابله با بارش باران و برف  هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان سبب شد تا ستاد مدیریت بحران استان، سریعاً مکاتبات را با فرمانداری ها، اداره کل آب و فاضلاب استان و دیگر نهادهای امدادی و خدمات رسان در خصوص آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش گیلان برای مقابله با بارش برف

آماده باش گیلان برای مقابله با بارش برف